7.04.2014

Chorzów w obiektywie

   Przedstawiamy wam prezentację naszej starszej koleżanki Pauliny Różyckiej, która dotyczy naszego miasta Chorzowa. Jest ona bardzo dobrze wykonana, posiada świetnie wykonane przez autorkę zdjęcia artystyczne, które mogłyby wziąć udział w projekcjach filmowych wielu wybitnych reżyserów.
Karolina Janko 1a
 
   Fotografię poznałam bliżej dzięki pani Izabeli Felce - Krufczyk, która zaprosiła mnie na kółko. Po zajęciach i rozmowie z panią postanowiłam spróbować swoich sił w tej dziedzinie.  Fotografia pojawiła się w odpowiednim momencie  w moim życiu, pozwoliła mi ona dać upust moim negatywnym emocjom, które pojawiły się przez problemy z rówieśnikami.Robiłam coraz więcej zdjęć a każde kolejne było coraz lepsze dzięki radom mojej Pani. Z czasem zaczęłam osiągać sukcesy w konkursach, co dało mi dużą wiarę w siebie i zmieniło wiele spraw. Przez zdjęcia w pewnym sensie, przekazuje różne emocje i mój sposób patrzenia na świat, dlatego nie lubię, gdy ktoś mówi mi jak mam je robić. Tak jak widać na zdjęciach w tej prezentacji staram się pokazać inny punkt widzenia, np. na naszą dzielnicę czyli Chorzów II czy inne nie aż tak ciekawe dla ludzkiego oka miejsce.
    Cieszy mnie to,że spotkałam panią Felkę - Krufczyk i że pokazała mi ten piękny świat fotografii. Dziękuję jej, że nadal pozwala mi poszerzać wiedzę w tym temacie, poprzez którą wyrażam siebie.

Paulina Różycka 3a

 
"Zezwala się na korzystanie ze zdjęć na warunkach licencji Creative Commos uznanie autorstwa 3.0 ( znanej również jako CC-BY), dostępnej pod adresem http:// creativecommons.org/licens/by/3.0/ lub innej wersji językowej tej licencji lub którejkolwiek późniejszej wersji tej licencji, opublikowanej przez organizację Creative Commons"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz