20.12.2015

Pani Suchecka na Warsztatach Filmowych


Chciałam pochwalić się swoim uczniom, że niedawno ukończyłam warsztaty „Fabuła – Akcja! Filmowy masterclass dla dzieci i nauczycieli”. Poszerzałam swoją wiedzę o praktyczne umiejętności z zakresu produkcji filmu fabularnego podczas 13 spotkań z wybitnymi przedstawicielami świata filmowego. Zaczynaliśmy od scenariusza i scenografii, poprzez oświetlenie i dźwięk aż do zdjęć do filmu.

Zamieszczamy making of z planu filmowego, w którym uczestniczyłam razem z innymi nauczycielami. Zwieńczeniem projektu był grudniowy pokaz filmu w kinie Kosmos w Katowicach.

making of  - kulisy powstawania filmu, zdjęć czy programu

Dodatkowo wiele nowych doświadczeń przeżyłam podczas grudniowego Międzynarodowego Festiwalu Filmów Młodego Widza Ale Kino! w Poznaniu. Trzy dni wykładów, warsztatów i oczywiście oglądania filmów. Niektóre z nich, np. „Lekcje marzeń” zaproponuję uczniom. 


Anna Suchecka-Wójcik



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz